Recenze - Fakjů pane učiteli

21. listopadu 2014 v 20:58 | Ronny |  Recenze filmů
Hoj, ahoj!
Po dlouhé době jsem se rozhodla zase napsat nějaký ten článek. Prvně jsem nevěděla o čem psát a nakonec jsem si řekla, že bych mohla napsat nějakou recenzi. Nedávno jsem viděla film Fakjů pane učiteli a strašně mě dostal. Takže recenze je věnovaná tomuto filmu.

Anotace: Zeki Müller nemá na vybranou. Někdo totiž postavil školní tělocvičnu přímo nad jeho "úsporami". Tedy nad místem se zakopanými ukradenými penězi, které tam pro něj ukryla jeho přítelkyně. A tak, aby se po propuštění z basy dostal ke své kořisti, musí se vydávat za suplujícího učitele na Götheho gymnáziu, čímž vznikne už tak sužovanému vzdělávacímu systému další problém, protože od toho okamžiku zaměstnává nejbláznivějšího učitele všech dob. V noci se Zeki snaží tajně prokopat ke své uloupené kořisti a během dne používá sice drastické, ale účinné metody, aby zkrotil neukázněné teenagery ve třídě 10. B. Jeho upjatá, korektní kolegyně, učitelka Lisi Schnabelstedtová (Karoline Herfurthová), sice odsuzuje jeho neortodoxní pedagogické metody, ale nemůže si pomoct a do nového "kolegy" se zamiluje. Dokonce mu pomůže vykopat něco cennějšího než je hotovost - zbytky jeho vlastní morální integrity.

Režie: Bora Dagtekin

Scénář: Bora Dagtekin

Kamera: Christof Wahl

Hudba: Michael Beckmann

Hrají: Elyas M'Barek, Karoline Herfurth, Katja Riemann, Jana Pallaske, Alwara Höfels, Jella Haase, Margarita Broich, Christian Näthe, Bernd Stegemann, Erdal Yildiz, Max von der Groeben, Laura Osswald, Barbara Bauer

Komedie
Německo, 2013, 117 min

Názor: Jak už jsem zmiňovala v úvodu, film se mi hodně líbí. Je tam hodně velice dobrých scén, u kterých se člověk nasměje. Je tam dokonce i romantika. Řekněte, komu se nelíbí buď komedie nebo romntika? Každý si ve filmu najde svůj styl. Vlastně by se dalo říct, že tomu filmu není co vytknout. Jde poznat, že je film natočen v Německu - Němci dělají vždycky všechno pořádně. Jde vidět, že si na tom dal někdo záležet a výsledek je více než uspokojivý. Myslím, že víc už k tomu ani říct nejde. Pro ty, kdo film neviděli, tak opravdu doporučuju zkouknout, určitě to stojí za to a nebudete litovat.

1 člověk ohodnotil tento článek.